Visada grazi Kosmetika profesionali Kosmetika, kosmetika internetu, dekoratyvine kosmetika internetu, ekologiska kosmetika, profesionali kosmetika.
+370 651 77710 skambinti nuo 10 iki 17 val.
PIRKTI GALITE 24 VALANDAS PER PARĄ !
Log In

Prisijungti

Užmiršote slaptažodį?

Tarpinė suma: 0,00 €

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI (D.U.K.):




Jūsų patogumui sudarėme dažniausiai užduodamų klausimų sąrašą Jūsų patogumui:


DAŽNIAUSI KLAUSIMAI APIE EL.PARDUOTUVĘ


1. Ar lojaliems klientams taikomos nuolaidos?

Taip jau įdiegėme nuolaidų sistemą į mūsų el.parduotuvę ir nuo šiol visiems ir anksčiau pirkusiems ir naujiems prisiregistravusiems lojaliems klientams bus taikoma nuolatinė 5 proc. nuolaida visoms prekėms. Lojalūs klientai apsipirkę bendroje sumoje ne mažiau nei už 200 Eurų gaus 5 proc. nuolatinę nuolaidą ateičiai.

Lojalius klientus informuosime asmeniškai suteikdami jiems unikalų apsipirkimo Nuolaidos kodą. Su šiuo kodu galės pirkti tik konkretus registruotas lojalus pirkėjas prisijungęs per el.parduotuvę prie savo paskyros.

Taip pat žinoma galios ir visos likusios nuolaidos kurios nuolatos vyksta tuo metu ir yra skyrelyje NUOLAIDOS KOSMETIKAI - https://kosmetika.profesionali.lt/kosmetika/ .


2. Ar galima atvažiuoti įsigyti prekių mūsų el.parduotuvėje gyvai?

Negalima, nes mes prekiaujame tik internetu. Kadangi prekių yra daugiau nei 8000 vienetų, prekės laikomos daugelyje sandėlių ir net keliuose miestuose (Vilnius, Kaunas, Klaipėda).



3. Kokie prekių pristatymo būdai?

A)  Perkant kosmetikos daugiau nei už 30.00, pristatymas Lietuvos paštu pirmenybine registruota siunta NEMOKAMAS.

B) Pristatymas Lietuvos paštu registruota pirmenybine siunta per 2-3 darbo dienas po apmokėjimo, pristatymo kaina - 2.70.
Kartais ypač retais atvejais, jei perkate prieš/per švenčių dienas ar nedarbo dienomis, siuntos pristatymas gali vykti 3-5 darbo dienas.

C) Pristatymas per Lietuvos pašto kurjerį papildomai kainuoja 4.00 - pristatymas per 1-2 darbo dienos po apmokėjimo. Norint pirkti su pristatymu per kurjerį turite prie pirkinių sumos pridėti 4.00 ir informuoti apie tai mus laišku adresu .



4
. Kodėl dirbame tik su AB "Lietuvos paštas" o ne su kitomis komercinėmis siuntų tarnybomis?

Todėl kad tai yra didžiausia Lietuvoje įmonė turinti didžiausią paslaugų spektrą ir pašto skyrių, paštomatų tinklą. Daugumai pirkėjų netinka vien tik kurjerių paslauga nes dažniausiai žmonės dieną dirba ir negali sėdėti namuose visą dieną bei laukti kurjerio. Todėl Lietuvos paštas suteikia galimybę tiek pasiimti siuntą iš pašto skyriaus patogiu kiekvienam laiku arba gauti siuntą per Lietuvos pašto kurjerį į rankas.


4. "Kaip sužinosime kad gavote apmokėjimą?"

Kai gauname Jūsų apmokėjimą atsiunčiame raštišką patvirtinimą el.paštu - "APMOKĖJIMAS GAUTAS".




DAŽNIAUSI KLAUSIMAI APIE KOSMETIKĄ


5
. Ar mūsų el.parduotuvėje yra parduodama originali kosmetika?

Taip mūsų el.parduotuvėje parduodama tik originali kosmetika atvežta tiesiai iš gamintojų.

 

6. Ar mūsų el.parduotuvėje gali būti parduodama kosmetika su pasibaigusiu galiojimu?

Ne niekada neprekiaujame pasenusia kosmetika ar su greit besibaigiančiu galiojimu.


7.
Kuo skiriasi profesionali kosmetika nuo paprastos masinės kosmetikos?

Pagrindinis profesionalios kosmetikos skirtumas nuo paprastos yra tas, kad profesionali kosmetika pasižymi stipriu  efektu, ji naudojama bei parduodama tik grožio salonuose o ne masiniuose prekybos centruose. Individualiose pakuotėse ši kosmetika parduodama visiems klientams kurie ieško ypač aukštos kokybės efektyvios profesionalios kosmetikos. Mes turime išskirtinę teisę prekiauti profesionalia kosmetika nes bendradarbiaujame su kosmetologais.
Profesionali kosmetika kuriama remiantis naujausiais moksliniais atradimais.


8. Kas yra natūrali ir ekologiška kosmetika?

Natūrali kosmetika - tai tokia kosmetika, kuomet vienas, keli ar net visi jos ingredientai, tokie kaip vaisiai, vitaminai ar mikroelementai,  yra neperdirbti ir natūralūs. Tačiau nėra užtikrinama ar tokie kosmetikos ingredientai yra auginami ekologiškai, laikantis tam tikrų žemdirbystės dėsnių, ir kad odos priežiūros produkte nėra sintetinių ar cheminių priedų. Natūraliose kosmetikos priemonėse neturėtų būti sveikatai kenksmingų medžiagų.

Ekologiška kosmetika - tai yra sertifikuota kosmetika, kuriai keliami griežti reikalavimai: produktai turi būti pagaminti iš natūralių ir ekologiniuose ūkiuose išaugintų augalinių žaliavų, perdirbant žaliavas turi būti užtikrintas minimalus cheminių reakcijų kiekis, prekių pakuotės turi būti ekologiškai švarios ir neteršiančios aplinkos (perdirbamos) arba pagaminamos iš antrinių žaliavų. Taip pat, tiek žaliavos auginimo, tiek perdirbimo, pakavimo procesai turi būti minimaliai teršiantys aplinką.


9. Ar atspalviai ir spalvos matomos kiekvieno pirkėjo kompiuterio ekrane
atitinka 100 procentų realią kosmetikos ar jos pakuotės spalvą?

Jei jūsų monitorius sureguliuotas teisingai - spalvos yra labai artimos realybėje esančioms nes  kosmetikos prekių nuotraukos yra profesionalios ir labai aukštos kokybės. Bet jei jūsų monitorius sureguliuotas blogai, neteisingai, galite matyti šiek tiek kitokias spalvas, todėl būtinai visuomet susireguliuokite monitorių teisingai.


10. Kodėl kartais nusipirkus prekę paaiškėja kad jos realiai jau nebėra sandėlyje ir pinigai grąžinami atgal?
 

Todėl kad prekių kiekis ribotas ir jei pavedimą atliekate per kelias dienas per tą laiką prekės gali baigtis nes prekių nerezervuojame daugiau nei 1 dienai.
Kartais sandėlis pavėluotai praneša kad kažkuri prekė pasibaigė, tokiais atvejais atsiprašome ir pasiūlome išsirinkti kitą prekę arba grąžiname pinigus.

 

11. Kodėl negavau jokio laiško patvirtinančio kad pirkau prekes? 

Vadinasi blogai užpildėte - neužbaigėte prekių pirkimo proceso t.y. nepaspaudėte paskutinio mygtuko "UŽSAKYTI" jis yra čia:

KOSMETIKOS PIRKIMAS
Detalus aprašymas kaip pirkti yra čia prašom pažiūrėti.

Paspaudus mygtuką "UŽSAKYTI" automatiškai išsisiunčia 2 identiški laiškai jums ir mums, su prekio krepšelio turiniu ir jūsų adresu bei kontaktais kur siųsti prekes (kuriuos įrašėte į pirkimo formą).

Kai nepaspaudžiate paskutinio mygtuko "UŽSAKYTI" mes gauname jūsų apmokėjimą bet nagauname jokios informacijos apie jūsų pirkinį ir neturime jokių jūsų kontaktų ir būtent todėl negalime su jumis susisiekti, todėl 1-3 dienas laukiame kol paskambinsite tel 865177710 ir informuosite ką pirkote ir kur siųsti, arba gautus pinigus iš karto grąžiname atgal į jūsų sąskaitą.

Jei negavote patvirtinančio pirkimą laiško užpildykite krepšelį iš naujo arba parašykite mums laišką į .